dimarts, 22 de juliol del 2014

un canviador per anar amunt i avall

Tinc una amiga que sempre que ha de fer un regal m'envia un watsapp i em diu "necessito alguna cosa per regalar a una noia que ha tingut una criatura, tu mateixa!". Ja ja! a mi m'encanta! Busco robes que m'agradin i un projecte nou i au, de cara a la feina!

Aquesta vegada es tractava d'una nena que es diu Júlia. I vaig pensar en un regal molt pràctic: un canviador. Suposo que totes les mares estareu d'acord amb mi quan dic que un canviador fa molt de servei, oi? És per portar dintre la bossa o al cotxet. Molt útil per quan se surt de casa i has de canviar els petits, que mai saps si trobaràs un lloc en condicions... el canviador ajuda a fer les coses més fàcils i netes.

Vaig triar la tela plastificada per dins i una tela bàsica per fora. I perquè no quedés avorrit per fora hi vaig cosir el nom de la nena amb punt de cadeneta. I del sobrant de roba en vaig agafar un ocellet per fer una aplicació.

A la meva amiga li va agradar molt.
És ben bé que qui té una amiga té un tresor, oi? Gràcies reina per pensar sempre en mi.
Espero que us agradi i passeu una bona setmana!









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada